My Lovely Followers

Saturday 18 August 2012

1 Syawal Tiba Lagi :)

Assalamuailaikum,

Hari ini yang dinanti-nantikan oleh semua umat ISLAM :)
so, disini erine nak mengambil kesempatan untuk mengucapkan


kepada semua kawan-kawan yang membaca blog erine nie 
dan juga terutama kepada sahabat baik erine,


Nazrul Shazleen & Farid :)


and to, Amirul Amir :) Abdullah



Tak lupa juga untuk budak kelas :) selamat Hari Raya 
so...preparation untuk raya tahun ni sederhana sahaja,
memandangkan mama kurang sihat, it just better to be sederhana
on my Raya this year,.. bak kata orang lama-lama :

" Sederhana itu lebih baik "

so, raya tahun nie, sangat banyak mengubah aku, 
aku harap semua yang terjadi dalam hidup aku,
terdapat hikmah... yang tersendiri.. dan aku pun akan
cuba berubah untuk menjadi insan yang baik
(bukan bermakna aku jahat eaaa)

Its Like wanna learn more and more,
no matter what kind of it..and
forever its takes, as long i can be the best to my parents,
friends, and the person i love the most .
And I hope, there will be Happiness for me as well.
Insya-Allah

Hurm, nanti lepas raya nie, confirm banyak 
perkara nak fikir !! Oh My ...

ASSIGNMENT 

pun banyak nak kena submit as well
nak buat short filem lagi...haha. dah macam
nak jadi perlakon pulak kan... ngee
lepas tuh, menghintung hari untuk ...

FINAL EXAM

poning, den oiii.. (cakap nogorii sudah haaa) 
haha, tak mau fikir lagi, kasi settle one by one
(mengelabah sekejap)

Papepun, hopefully you guyz enjoy your raya as well
and iM also will be enjoy my holiday + my Raya
(biarpun kepala ni duk serabut fikit study -___- )
For your information, raya tahun nie, just stay kat rumah 
jer, tunggu kawan datang raya.. malas nak jalan-jalan
hehehe (bukan dapat duit raya pun kan *jahatnya )
 hehe, tema raya, biru laut & merah :)



Just simple and Nice :)haha, tag harga tak buang 
lagi tuh, xD ngeee
Thanks to my beloved Papa yang secara rasminya
mengeluarkan belanja untuk beli baju 
yang tak seberapa ini, 
hehehehe ( aku pilih je *lalalala )

and , " Syawal " membuatkan aku teringat dekat 
seseorang yang pernah hadir dalam hidup aku
tapi aku rasa, mungkin dia pun dah jumpa
yang terbaik untuk diri dia, lagipun aku sedar
aku mungkin tidak sama taraf dengan dia
siapalah aku, bagai langit dengan bumi
(apalah aku mengarut nie +__+ )
back to the topic ...............


Hmm, rasanya cukup sampai disini untuk entry hari ini
jumpa lagi :D and 

MAAF ZAHIR & BATIN

s.m.i.l.e.a.l.w.a.y.s
f.r.o.m
e.r.i.n.e.n.a.s.r.i.n.a










0 comments: