My Lovely Followers

Monday 12 December 2011

Mohd Ikan Bilis !

Haa mesti korang tertanya-tanya 
why ?? 
tajuk aku nama
MOHD IKAN BILIS
hahahahahaha
sebenarnya dia adalah kawan muka buku aku !
dia dah lama dalam friend LIST aku 
dan he have been so nice to me
dyer punye STATUS ! ramai yang LIKE !!
JELOUSSSS seyhh .. heehhe
(gurau jer)


this is HIM !!
hehe.. rajin nyer awk baca buku !!
hahahahha.
sempat lagi kan awk post 
btw aku xpernah jumpa pun dyer :) 
like i said just now
he have been nice with me 
dia nie asal ALOR SETAR, KEDAH :)
hehehehhehehehe
so sweet *nthpapelakakunie
lalalalaalalalallalalalalala
dyer nie sama umur ngn aku !
hehe.... korang jangan lak fikir bukan2 pasal aku dengan dia
me & he just FRIEND
nth rasa mcam nk tulis pasal dyer
*awkjanganmarahtaw :P


hehehe.. ni gambar yang aku suka bangat seyyhhh
hehehehehehehe
so cute ! 
btw, this is the way i thank to you
sebab bagi lagu yang best ,even lagu tu
tak pernah dengar, saya dah suka dengar nya 
thanksss kawan !
soo appreciate it <3

saya tak kan lupa tajuk lagu yang pernah awk bagi :

1- Hujan-Kotak Hati
2- Hujan-Aku Yang Asing
3- Jason Myrazzz-Lucky
4-Astakona

p/s: byak lagi tp dah lupa la heheheh :P
(sowieee)



heheh.. nie lagi satu gambar dia ! awak sory taw saya curi gambar awk
saja nak buat suprise !
hehehehhe
so nama sebenar ! MAMAT KEDAH nie 
hehehehehehhehehehe
jeng~jeng~jeng
MOHAMAD IZAM AZUAR
what a nice name :)
thanks to you again make me smile :)
semoga persahabatan kita kekal !
~ aminnnnnnnn ~

p/s : so nie suprise untuk awk :) harap awk senyum selalu jugak :) hehehehehehehehe

0 comments: