My Lovely Followers

Tuesday 13 December 2011

Perlukah kau kembali lagi dalam hidup aku ???

Ya Allah tolong aku 
Tabahkan aku dalam menempuhi segala dugaan
yang telah kau berikan
aku cuba sedaya upaya aku untuk melupakan kau !
tapi kenapa kau kembali lagi !
aku benci kau !
benci dengan perbuatan kau !
kenapa kau tak pernah nak hargai aku !
selama nie aku sayang kau dengan sepenuh hati aku !
tapi apa yang kau balas 
sayang yang aku curahkan
tapi sandiwara yang kau berikan 
kenapa !!!!
TOLONG JANGAN GANGGU AKU LAGI
aku dah ada kehidupan aku !
ya memang payah untuk aku lupakan kau !
tersangat payah ! 
tapi apa guna aku sia-sia kan hidup aku
kerana PUTUS CINTA dengan 
orang macam KAU !
orang yang tak pernah nak hargai aku !
YA !! aku akui , kadang-kadang
aku memang rindukan perhubungan kita macam dulu
gambar kau dan aku
aku masih lagi simpan !


indahkan saat-saat kita bersama dahulu
gambar kali pertama kita jumpa kn sayang...
saaat kau datang ke rumah aku
kau cakap aku lah segala2nya buat kau
tapi
KAU PENIPU !
...................................................
! kau tahu tak betapa perit aku selepas kejadian
yang terjadi ! tahu ke KAU !

tapi , bila teringat kembali setiap perbuatan kau !
setiap kecurangan kau !
AKU BENCI KAU !
KAU telah berjaya buatkan aku
BENCI PADA LELAKI !
bodoh kan aku ! selama ini aku percayakan kau !
tapi kau sebaliknya !
ya Allah , kau yang MAHA MENGETAHUI 
segala-galanya
sekelip mata , ALLAH telah tunjuk kan segala
kebenaran tentang KAU wahai JANTAN !
CINTA aku tak layak buat kau !
cukup untuk aku mengalirkan air mata demi 
CINTA yang dipersiakan oleh orang macam kau !
SENANG kan kau , sekarang kau cari aku lagi
untuk apa ! untuk sakiti aku ! 
tak payah la !!!!!
aku dah cukup matang ! dalam semua nie
dalam setiap sandiwara kau !
dalam setiap pujuk rayu kau !
CUKUP !!!!!
aku dah tak boleh terima kau lagi 

Tolong biarkan aku aman
dengan kehidupan aku sekarang !
kau tak layak buat aku !
dan aku tak layak buat kau !
kita memang tak ditakdirkan bersama 
dan sepastinya aku BERSYUKUR 
yang MAHA ESA telah tunjukkan
siapa kau sebernanya pada aku awal2 
agar aku tak terpedaya dengan kau !
SUMPAH AKU BENCI KAU!

P/S: JANGAN GANGGU AKU LAGI ! JANGAN GANGGU HIDUP AKU !

2 comments:

asyrafasha'ari said...

think positively
sbr ea adik :)

cancerGurl said...

iye abg ... thnks.. i will if i can