My Lovely Followers

Tuesday 7 February 2012

Al- Fatihah :(

AL - FATIHAH 
:( ya ALlah aku ingat kan post kat fb dyer tuh hanya gurauan semata-mata
tapi semuanya hanya lah KENYATAAN :( 
Izam meninggal Pagi tadi
Dia Kemalangan
erm
ya Allah sebak nyer :( 
walaupun aku tak kenal dia, just kenal dia dalam FACEBOOK 
tapi dia terlalu baik 
dan selalu menceriakan aku dikala aku sedih, dengan status aku 
ayat yang tak pernah aku lupa adalah 

" SMILE ALWAYS "

tu lah ayat yang dia selalu bagitaw aku 
hurm, tak sangka perkenalan aku dan dia hanya sementara waktu
walau pun aku tak rapat mana dengan dia :( 

ini lah Insan yang pernah mencuit hati aku 
aku pernah cerita pasal dia dalam blog aku
hanya untuk buat SUPRISE untuk dia 


MOHD IKAN BILIS 


nama sebenar MOHD IZAM AZUAR 

sedap kan nama . 
macam orang nya yang sangat periang dan ceria selalu 
TAPI sekarang hanya tinggal kenangan 
kenangan seorang Teman Yang Baik <3

:( komen2 awk semua dah tak ada

segalanya sudah tiada :( 

yang ada hanya KENANGAN ~



..................................................................


p/s : saya doakan moga roh awk sentiasa tenteram  . dan ditempatkan dengan orang-orang yang beriman. Amin ~ Mungkin Allah lebih sayangkan awk. :( 




0 comments: