My Lovely Followers

Tuesday 6 December 2011

Mama ! I always pray for you


MAMA !
MAMA segalanya buat baby, 
tak ada siapa-siapa yang boleh ganti MAMA 
di sudut hati baby !
MAMA pengubat LUKA baby
MAMA pembuat senyuman baby kembali ceria
MAMA je yang hanya mampu buatkan mata bby kembali bersinar
MAMA tolong kuatkan semangat MAMA 
baby masih perlukan MAMA
maafkan baby andai selama nie baby bukan anak yang baik
tapi baby tahu baby dah cuba untuk menjadi yang terbaik
MAMA baby lemah tanpa MAMA
baby tak da sapa2 selain MAMA
MAMA hanya MAMA yang selalu berada
bersama baby sewaktu baby lemah
jadi MAMA janji jangan PERGI,..
baby tak bersedia lagi

YA ALLAH
TOLONG LAH DENGAR 
DOA AKU !
AKU XNAK HARTA BENDA
AKU XNAK KEMEWAHAN
AKU XNAK KECANTIKAN

YA ALLAH
CUKUP SEKADAR KAU BERIKAN
KESIHATAN KEPADA MAMA
AKU YANG TERCINTA
CUKUP , CUKUP, DAN TERAMAT CUKUP
AKU TAK NAK HIDUP TANPA MAMA
AKU SAYANG MAMA

YA ALLAH
AMPUNKAN DOSA-DOSA AKU
AMPUNKAN DOSA MAMA AKU

...........................................................

MAMA  cepat lah sihat , kuatkan semangat MAMA
baby tahu mama BOLEH ! kan MAMA sayang
MAMA baby janji baby akan selalu jaga MAMA
walaupun baby tengah berjuang sekarang nie
tapi baby tetap akan balik tiap-tiap minggu
baby tak nak MAMA sunyi
macam mama bagitau baby dalam mesej
MAMA , hanya ALLAH je yang tahu yang baby sedih sangat
baby sedih , kenapa MAMA yang sakit !
kenapa bukan baby !
kenapa bukan baby !
kenapa bukan baby !
:(

MAMA ,   baby sebak MAMA 
tak mampu untuk luahkan kat sapa2
dengan nie jer yang mampu baby luahkan
MAMA baby sayang MAMA
SAYANG SANGAT-SANGAT 
BUAT SELAMANYA 
tanpa MAMA siapa lah baby !
tanpa MAMA baby xkan terdidik dengan sebaik ini
tanpa MAMA baby lemah 
MAMA, baby tak kuat 
baby tak kuat MAA.. xkuat 

YA ALLAH tolong lah KUATKAN 
JIWA & RAGA AKU !
TOLONG YA ALLAH 

.........................................................
....................


p/s : MAMA cepat lah sembuh :'(

0 comments: