My Lovely Followers

Saturday 28 January 2012

Happy Birthday Kawan !


Happy Birthday ! 
aku ucap kan untuk 
AZEERA AZIZ & SUHAIMI BASIR
<3 <3 <3 <3 <3 <3
sayang korang bangat !!
hehehehehehehe

!! suprise !!
bukan senang taw nak merancang
huhuhuhhuhuhu
thanks to ROSDI & SHAZLEEN
sebab tolong plan aku untuk celebrate birthday dorang nie
huhuhhuhuhuhuhhuuhuhu
walaupun plan tidak sepenuhnya complete 
pape pun aku happy untuk dorang 


sesi potong kek !!
waaa ada buble lagii... macam edit la pulak gambar nie
huhuhu
suhaimi, apa tuh kat PIPI ??? huhuhu
suka kena kan awk !! hahahaha
mesti awk tak percaya kan saya buat semua nie
so lepas nie , awk kena happy selalu oke !!
umor awk dah meningkat !!! :p werkkk awk dah tua
hahahahahahahha
jangan jelousss saya muda !! dari awk :P 
hehehe 
guraw jerk :)


Love U both <3 
may ALLAH swt bless you both until death 
sayang korang ketat-ketat 
hehehehehehehehe
walaupun tudung aku jugak menjadi mangsa 
huhuhuhuhuhuhhuh
hajat just nak kena kan dorang dengan tepung
tapi disebabkan si AZEERA nie tak berapa sihat
dengan ROSDI lupa nak beli 
huhuhhu, pakai Isin kek pun jadi lah 
huhuhhuhhuuhuhuhuhuhhuhuuhhuuhhuhu


p/s : sweet memoriesss with you guyzz <3

0 comments: